Söderberg & Partners Wealth Management vokser ytterligere i Drammen

- Sheila Mann (til venstre) hadde sin første arbeidsdag i Söderberg&Partners Wealth Management avd. Drammen 4. januar. Med henne forsterkes vårt kontor ytterligere og bidrar til enda bedre kvalitet for oppfølging av eksisterende og ikke minst for nye klienter, sier daglig leder Marit Mørdre (til høyre).

Artikkelen er informasjon fra medlemsbedriftens Söderberg&Partners Wealth Mangaments.

Söderberg&Partners Wealth Mangament er en av Nordens største aktører og tilbyder av finansielle tjenester og formuesrådgivning. Vi opplever stor vekst, og har som ambisjon om å bli ledende i Norge innenfor uavhengig rådgivning.

– Vårt kontor her i Drammen har en viktig rolle i dette, og vi har en langsiktig strategi om å bygge opp kontoret fremover samtidig som vi har støtte i ryggen fra et stort konsern som Söderberg&Partners, sier Marit Mørdre. Hun er daglig leder for avdelingen i Drammen.

Erfaren medarbeider

– Det er nettopp derfor vi ansetter erfarne og kunnskapsrike rådgivere som Sheila. Med sin lokale tilhørighet, fokus på personlig rådgivning og oppfølging, og ikke minst lange erfaring med formuesrådgivning passer hun svært godt hos oss.

– Sheila er utdannet fra BI med en Bachelor of Management grad fra BI. Hun har tidligere jobbet i  DNB, Skue Sparebank og sist som Private Banker i Handelsbanken i Drammen.

– Vi er svært glade for å ha henne om bord på laget, fortsetter Marit Mørdre.

– Jeg har jobbet i bank i mange år fordi jeg trives godt med å jobbe med mennesker. Den digitale hverdagen har ført til at veldig mye av jobben har gått fra å prate med ekte folk til å legge inn tall i et system, sier den nyansatte Sheila Mann.

– Det jeg synes var det aller beste, er det å bli kjent med folk og finne gode løsninger sammen. Dette har blitt mer og mer borte. Derfor tok jeg sjansen når Söderberg og Parters Wealth Management tok kontakt med meg, sier Sheila Mann entusiastisk.

Utfordrer det etablerte

– Gjennom de 4 årene vi har vært her i Drammen ser vi et stort behov for å utfordre etablerte aktører i området. Vi har fått mange nye kunder som velger oss på grunn av vårt fokus på personlig og helhetlig uavhengig rådgivning og oppfølging, tilgjengelighet for midlene, og en åpen og ærlig forretningsmodell.

– Vi setter våre kunders mål og behov i fokus, jobber hardt for å skape trygghet og tillit, og vi blir derfor den foretrukne samarbeidspartner for formuende og deres selskaper, sier Marit Mørdre.

Oppfølging er viktig

 – Jeg har troen på at det å kunne gå til en uavhengig rådgiver som har muligheten til å velge det som passer best for nettopp deg, er fremtiden. Selv om bankene har gode intensjoner og de som jobber der er dyktige, er det vanskelig å få nok tid til oppfølging. Jeg er derfor usikker på om kundene blir fulgt opp slik de fortjener, avslutter Sheila Mann.

Sheila Mann (38) – ønsker å ha færre klienter hun skal følge opp, og heller være helt sikker på at hun har tid til å være den beste rådgiveren de har møtt. Være en som lytter, stiller de riktige spørsmålene, og hjelper de med god planlegging i dag, for å sikre fremtiden på best mulig måte for seg selv og de man er glad i.